inga problem

Har funderat mycket över en sak senaste tiden.. är det verkligen såhär det känns att vara "lycklig"? Jag menar, ingen av oss har några STORA problem, men ändå är det ingen som är direkt nöjd. Det finns inget att klaga på, såvitt jag vet har ingen av mina vänner blivit våldtagen, misshandlad eller på något annat sätt utsatt för något som kan vara svårt att bearbeta.


Ett par grabbar som fångat känslan jag har är Snook och deras "inga problem".. dom om några borde inte kunna ha något att klaga på.. men om till och med dom gör det så är jag nog inte helt fel ute.

Vet inte varför men det saknas nåt 
Det är som att låtsas som det regnar i en hagelstorm 
Så jag borde väl va lycklig utan klagomål 
För
här finns ingenting att klaga på

Är det så här det känns att va lycklig? 
Det är inga problem 
Är det så här det känns att va lycklig? 
Det är inga problem, det är inga problem


Nej, nu ska jag ta mig i kragen, och vara nöjd över det jag har och inte tänka på vad jag inte har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback