heartless

Databasmetodiklärarna är riktigt heartless.
Vi har två tentor + projektarbete, och samtidigt deadline i databas. Give me a break liksom.
Försökt pigga upp mig tillräckligt för att orka klicka upp det minimerade MS Access-fönstret, och det enda som verkar hjälpa är Kanye West. Låter det gå.

Nå.. jag tänker inte diskutera tentan i Marknadsanalys i fredags, utan jag låter den leva sitt eget liv. Förhoppningsvis kommer den tillbaka med en bokstav som kommer före F i alfabetet så att säga. Denna approach tänker jag även ha på nästa tenta, på fredag i Konsumentbeteende.

Och bara för att göra mitt liv lite sämre, så kom det inte ut något nytt GG-avsnitt denna veckan. Vadfan liksom?

NÄR DENNA VECKAN ÄR ÖVER SKA JAG SOVA I EN VECKA. MINST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0