hej sthlm!

Yes, nu var det dags för mig att återvända till Stockholm efter nästan fyra veckor hemma i Ronneby. Blir dock bara en kort visit eftersom jag åker till Italien imorgon kväll. Två veckor lång semester, alldeles lagom måste jag säga.

Förhoppningsvis kommer MalJ ner och hälsar på också, det hade varit hur roligt som helst!

Känns faktiskt lite drygt att åka från Sverige nu när det är sånt superväder, men det är ju inte direkt så att jag åker till sämre väder. Farmor och farfar är därnere tills på torsdag också, finfint!

I helgen har jag haft fullt upp av 20-årsfester. I fredags var det Linus tur att fylla år, trevlig grill/hemmafest som slutade precis som förväntat - alltså med en extrem bakfylla.

Om ni skulle fråga mig vad bilden ska föreställa så hade jag haft väldig svårt att förklara det.

Låg på soffan hela dagen och blev omhändertagen av Eric som jobbat förmiddag. Sen var det bara att ladda om och bege sig upp till Josefine som också hade äran att fylla år. Också trevligt, även om jag höll mig nykter, vilket jag tackar för idag! Åkte hem och kollade lite film med Eric istället. Imorse efter Eric hade gått hade jag världens värsta mardrömmar, drömde att jag var efterlyst för mord och rymde från fängelset och grejer. Nu vet jag ju alldeles bestämt att jag aldrig skulle kunna mörda någon, men man känner mig fortfarande lite paranoid efter drömmen.

Anyhow, nu ska jag duscha, sen lägga ner allt i väskan. Blir som vanligt en halvtom väska så man kan få med sig ett och annat hem sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0