hej ronneby!

Har varit hemma i ganska exakt en vecka nu. Har hunnit med en hel del sen sist faktiskt!

Kan ju börja med att berätta om min hemresa från Italien. Skulle som hastigast kolla mina mail innan vi skulle åka till flygplatsen när jag ser att jag blivit ombokad och ska flyga över Riga istället för Amsterdam. Gick bra, men kom hem några timmar senare än förväntat. Men det viktigaste var ju att jag hann med min utlovade vinkväll med Veronica (som nu tyvärr har flyttat tillbaka till Sundsvall). Lovar att det blir en resa dit snart! :)

Dagen efter passade jag på att klippa+färga håret, är numera lite mörkare blond eller vad man ska kalla det. Har börjat trivas i det nu också, vilket är skönt. Sen var det bara att promenera till Arlanda Express och ta flyget hem till min älskling som lagade fin mat till mig när jag kom hem. Dagen därpå fick jag ställa upp för Jessica som ville in till Karlshamn och Östersjö, något jag inte ångrar!

(Mitt fina festsällskap för kvällen)

(Chauffören för kvällen och jag fick också vara med på bild)

 

Helgen i övrigt flöt på utan några större aktiviteter. Stannade hemma och kollade på film i fredags, och i lördags var jag en sväng uppe hos Oscar med Johannes, Oliver och Danne. Trevligt med lite sällskap när det var världens fetaste regnoväder ute.

Igår hann vi med en runda ut på havet med Erics kompisar, och sedan en obligatorisk vinkväll med Josefine, Sara och Carro - något som satt sina spår i mitt huvud idag...........

 

Nu är det snart dags för finmiddag med mamma och Eric, sen vet jag inte. Förmodligen blir det inga livliga aktiviteter ikväll heller.

 

Gotta love sommarlov, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0